Barca baby!

Herre vad jag håller på och springer fram och tillbaka till min resväska, lägger i ett plagg, tar ut det och lägger ner det igen. Vad ska jag ha med mig egentligen!?! Sanningen är ju den att vi faktiskt bara ska vara borta i 2 hela dagar men ändå ska halva garderoben med och hälften av skohyllan vill också gärna få plats i min lilla rullväska. 10 kg max var det ja... 10 kg. 
 
Tanken på att hämta min stora resväska har varit frestande flera gånger, trots att vi bestämde att nöja oss med handbagage. Det är ju trots allt TIO JÄVLA KILO och mer behöver man faktiskt inte ha med sig när man bara ska vara borta en så kort stund. Gissar att detta är ett ganska vanligt problem bland oss tjejer, vi kan inte nöja oss. Vi vill inte frysa ut våra kläder och framför allt inte våra skor, vi älskar allt vi äger - annars hade vi ju inte köpt det! Okej, det var verkligen inte sant... Jag har jätte många saker som jag inte ens fattar att jag har köpt, betalade jag verkligen 300 för den fula toppen?! Exempelvis... Alla mina skor älskar jag dock! =)

Satt inne och kollade vad som räknades som flytande vätska förut också. Det var ganska mycket, bland annat majonäs och mjukost... Tänk er en terrorist med stort skägg som ställer sig upp och skriker att alla ska sitta ner och vara tysta för annars dör dom, samtidigt som han drar fram en... MJUKOST!! Med skinksmak dessutom!!
Ne usch detta inlägget blev bara flummigt. Hur som helst så ska jag till Barcelona imorgon, och jag har jobbat sedan i torsdags därav jätte trött vilket resulterar i ett knasinlägg. Nu hoppar jag i säng, sov gott. :) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0