Onsdag

God morgon!
 
Idag var jag uppe tidigt eftersom mitt hjärta hade bokat en tvättid jag skulle ta hand om. Grejen var dock den att det var fel dag så jag var inte på bästa humöret när jag burit ner all tvätt och insåg det. Män!... ;)
 
Barcelona för snart 2 veckor sen. 2 veckor sen idag faktiskt, sjukt vad tiden springer iväg då. Hade ett par asgrymma dagar där med festande, shoppande (jätte billig shopping!), restaurang besökande och kvalitetstid med mina bästa! Var jätte gott att komma iväg lite även om det inte var så länge. Behövs allt ibland, så säger vi!
 
Nu till helgen ska jag istället till Karlstad för att fira Matilda som fyller år imorgon. Blir galej där också men nu ska även min älskling med så det blir mysigt! ♥
 
Ska sätta på lite kaffe nu, känner att jag kan behöva en liten kick. =) heeej påer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0