Varit flytt-hjälp idag!

Hallå på er!
 
Blir ett sent inlägg här strax innan jag ska hoppa i säng. Idag har jag agerat flytthjälp åt min vän Jennifer. Guuuud vad fin deras nya hem är! Högt upp i mitt i centrala Trollhättan, stora fönster med breda fönsterbrädor, marmor golv i hallen, solterass på taket!! Blir grymt sugen på att också flytta till någonting större... :)
Förutom att flytta på grejer har vi även åkt lite ärenden och köpt lite ny inredning och jag, som inte ens ska flytta, har nog köpt lika mycket som Jennifer ;)
 
Imorgon är det jobb som står på schemat, 11-19.10 för att vara exakt, och sedan får vi se vad som händer på kvällen. :) Godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0