Höst

Hej på er!
Nu är det snart höst igen och jag har gått en hel sommar utan att skriva något av mina roliga händelser som hänt under semestern. Jag har nog haft en av mina allra roligaste somrar hittills! Det har blivit turer runt om överallt, mycket festande, som innneburit att vi har lärt känna flera nya människor och underbara dagar som spenderats med mina älskade vänner. Båstad, Göteborg, Uddevalla, Ed, Fallens dagar och mycket mer! Och snart bär det av till Barcelona där Malin numera är bosatt! :) Känns hur kul som helst!
Jag har dessutom införskaffat mig min första egna bil! Ångrar inte ett enda öre av vad jag fick lägga på att kunna ta mig vart jag vill, när jag vill samt hur länge jag vill! Innan har jag ju lånat pojkvännens bil varje dag till jobbet men en egen är allt bra mycket bättre! (Även om den nu inte är lika fin som Jimmys... hehe)

Nu ska jag tända lite ljus, mysa ner mig under en filt och kolla på film :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0