Fredag

Då var en efterlängtad fredag här igen! Idag kom ju även lönen vilket var efterlängtat :) Gick en runda på rasten och köpte lite nya grejer, örhängen, armband, nytt solpuder samt ett par nya höstskor! :) Min skogarderob behövde egentligen inte alls utökas men jag ÄLSKAR boots och kängor så lär bli ett par nya även denna höst. Har ju säkert 20 par i min ägo så ska väl eventuellt försöka göra mig av med lite. (vilket garanterat inte kommer ske, haha.)

Ikväll blir det en super lugn kväll med film och onyttigheter, ska nämligen jobba imorgon så inget party trots lönehelg. Är ändå lite trött på festandet nu när det har blivit så mycket i sommar, men imorgon kan det eventuellt bli några glas vin då jag och tjejerna ska ha en liten kräftskiva :)

Nu blir det movietajm! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0