Måndag

Har varit lite tyst från mig här på bloggen den senaste veckan, har haft ganska fullt upp och helt glömt bort att uppdatera. Vilket fall som helst så har det varit en för mig bra vecka som avslutades med en superbra helg.

I fredags var jag först hemma hos min syster där det blev lite vin och godsaker. Sen drog jag hem till Jennifer där vi drack lite mer och satt och tjötade ett gäng till halv 2 på natten.

I lördags bestämde jag och Amanda oss för att göra nått kul så vi drog till Nordby, strax utanför Strömstad. Fick med mig tre nya toppar hem som jag ska visa i nästa inlägg. :) På kvällen blev det filmmys hos Amanda och igår vart det också filmdag.

Älskar när man får gjort saker på sina lediga helger. Känns som den blir så mycket längre då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0