Full rulle

God kväll!

Idag var det min fjärde arbetsdag, vilket betyder att det är tre dagar kvar tills jag är ledig. O på min lediga dag ska jag och Sara dra till Karlstad över helgen och stanna ända tills på tisdag! Det blir myspys, party och Valborgsfirande tillsammans med Emma och Matilda. Kommer bli hur roligt som helst! :D

Just nu står en köttfärspaj i ugnen och efter vi har ätit den så ska jag hem till Halvorstorp och låna mammas bil över morgondagen. Har jätte mycket jag måste fixa innan fredag och börjar känna mig lite smått stressad! Ska se om jag kan hitta något nytt att festa i till helgen också. ;)

Nu ska här dukas!


Kommentarer
Postat av: Emma

Längtar!! det kmr bli awesome =)

2012-04-25 @ 18:58:59
Postat av: Sara

Snygging ;)

2012-05-20 @ 22:03:24
URL: http://fyracitroner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0