Bland annat ganska pank

Precis tagit bort allt smink o dratt på mig mysbrallor och snusktshirt, som Jimmy alltid säger. Kollade nyss färdigt på filmen, usch vad ledsen jag blev efter det. :( Bra film annars.

Imorgon är ännu en ledig dag som jag inte vet vad jag ska hitta på. Känns som jag har gjort allt nu, städat osv. Kanske skulle gå in till centrum och köpa lite nya kläder, en ny tjocktröja typ. Det tråkiga är att jag inte har supermycket pengar kvar på mitt kort nu och gissa om jag blev besviken när jag kom på att det inte alls är löning nu i slutet av veckan! Vart fasen hade jag fått det ifrån? Det är ju en hel vecka kvar! :(

Btw så har jag fått hem en liten grej som jag beställde för några veckor sen! Ska åka hem och hämta det imorgon hade jag tänkt. Heeelt gratis var det dessutom!  ;) Ska visa imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0